مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 12:102020-08-05سياسي

چرا صدای خودمان نیستیم؟/ روزتان مبارک مجاهدان بی ادعا!


مطالبه گری برای حل مکلات بیمه و رفاهی خبرنگاران، ارتقای سواد و دانش خبری و رسانه ای، همدلی و تعاون خبرنگاران و رسانه ها برای جریان سازی و پیگیری مطالبات مردمی از مهم ترین مباحث مورد بحث در میزگرد خبرگزاری فارس گیلان به مناسبت روز خبرنگار بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در آستانه فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار، میزگرد بررسی چالش های خبرنگاران عصر امروز با حضور نمایندگان خبرگزاری ها و نماینده اداره کل ارشاد گیلان در تحریریه فارس گیلان برگزار شد.

امروز عرصه خبر عرصه روایتگری است مدیر خبرگزاری فارس گیلان نیز در این میزگرد با اشاره به ایثارگری خبرنگاران در زمان بحران و ایام کرونا یی استان غیرقابل انکار است که در کنار کمبودها با رویکرد خبر خوب تصاویری زیبا را به تصویر کشیدند.

ابراهیم افشاری با اشاره به نقش تعاملات فی مابین خبرنگاران و مدیران دستگاه های اجرایی در کنترل بحران ها بیان کرد: در شرایط نرمال و مطالبات زمان دار مدیران می توانند از طریق روابط عمومی ها اقدام به پاسخگویی مطالبات مردمی کنند ولی این رویکرد باید در زمان بحران با ارتباط مستقیم خبرگزاری ها با توجه به رویکردشان با مدیران باشد.

وی به ارتقای سطح کیفی و افزایش مکارم اخلاق رسانه ای توسط اصحاب رسانه تأکید کرد و افزود: امروز عرصه، عرصه روایتگری است و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا صدای خودمان نیستیم؟/ روزتان مبارک مجاهدان بی ادعا!

چرا صدای خودمان نیستیم؟/ روزتان مبارک مجاهدان بی ادعا!