مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 13:252020-08-05سياسي

«شادی» دختر دچار مشکل جسمی صاحب سرپناه می شود


به همت استاندار کهگیلویه و بویراحمد شادی دختر دارای مشکل جسمی صاحب سرپناه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج استاندار کهگیلویه و بویراحمد از خانه دار شدن شادی تا مهرماه 99 خبر داد و گفت: از امروز به بعد تمام هزینه های درمانی و جراحی، شادی در داخل کشور را پرداخت می کنیم.

  قوام خَشنه پدر شادی دختر 18 ساله ای که به بیماری نامشخصی مبتلا شده امروز و در دیداری خاص با حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد دیدار و گفتگو کرد.

کلانتری در این دیدار آخرین وضعیت جسمانی شادی را جویا شد.

عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار، پژمان نیک اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی و مجید محمدیان مدیرکل حوزه استاندار  نیز در این دیدار حضور داشتند.

کلانتری در این دیدار با بیان اینکه از دوبار در کما رفتن شادی در این مقطع زمانی کوتاه اطلاع نداشتم، اظهار داشت: متاثر شدم و تمام تلاش خود را برای بهبودی کامل شادی به کار می گیریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در حال حاضر شما دارای 2 مشکل اساسی هستید، عنوان کرد: باتوجه به اینکه تاکنون مستاجر بودید و شاید این جا به جایی نه تنها در روحیه بلکه برای جسم شادی نیز ضرر و زیان داشته باشد؛ دستور دادیم که در روستای قلعه گل محل زندگی کنونی شما یک واحد مسکونی از محل مسکن روستایی احداث کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شادی» دختر دچار مشکل جسمی صاحب سرپناه می شود

«شادی» دختر دچار مشکل جسمی صاحب سرپناه می شود