مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 13:552020-08-05اقتصادي

کم فروشی و گران فروشی در برخی از نانوایی های اهر محرز است


معاون فرماندار اهر از برخورد با گران فروشی و کم فروشی در بازار آزاد و استفاده از مواد شیمیایی در نان خبر داد و گفت: کم فروشی و گران فروشی در برخی از نانوایی های اهر محرز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حسن زاده عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به گلایه های شهروندان اهری از کاهش کیفیت نان در نانوایی های اهر اظهار داشت: متأسفانه روند به گونه ای پیش رفته که کمیت و کیفیت نان در نانوایی های اهر کاهش یافته و گران فروشی، کم فروشی و فروش غیرقانونی سهمیه آرد در برخی از نانوایی های اهر محرز است.

وی افزود: به دلیل این که اختلاف قیمت آرد سهمیه نانوایی ها و بازار سیاه زیاد است نانوایان را وسوسه به فروش آرد سهمیه می کند و چون علاقه ای به پخت و پز ندارند سعی می کنند تا با فروش سهمیه آرد در بازار آزاد بیشترین سود را ببرند، البته با کمال تأسف چون بازرسان دیرهنگام و با تأخیر از نانوایی ها بازدید می کنند این مهم باعث شکل گیری تخلفاتی در برخی از نانوایی هایی شده است با این حال بنده هم از عدم بازدیدها از سوی دستگاه های نظارتی گلایه مندم.

معاون فرماندار اهر بابیان این که دستگاه های نظارتی نباید به دلیل عدم بازرسی ها از نانوایی ها اجازه سوءاستفاده به فرصت طلبان بدهند، گفت: نانوایان بایستی علاوه بر توجه به کیفیت و کمیت نان، به رعایت پروت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم فروشی و گران فروشی در برخی از نانوایی های اهر محرز است

کم فروشی و گران فروشی در برخی از نانوایی های اهر محرز است