مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 15:152020-08-05سياسي

رسانه ها باید مطالبه گری عمومی را تقویت کنند


دبیر ائتلاف بزرگ پیروان ولایت استان قزوین گفت: رسانه ها باید صدای مردم باشند و مطالبه گری را تقویت کنند تا مسئولان با جدیت بیشتری برای حل مشکلات اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاستان قزوین از خدمات رسانه های گروهی در اطلاع رسانی و روشنگری و تقویت مطالبه گری عمومی تقدیر کردند.

محمد حسین شفیعی ها در این دیدار گفت: امروز فعالیت در عرصه رسانه بسیار سخت شده و معیشت و اقتصاد خبرنگاران دچار خدشه شده لذا کسانی که در این شغل مانده اند کار جهادی می کنند.

شفیعی ها بیان کرد: مهمترین عامل ماندن در عرصه خبری عشق و علاقه به کار است و بدون انگیزه خدمت به مردم و آگاهی بخشی جامعه نمی توان در این عرصه ورود کرد.

استان قزوین بدون شک با حضور مؤثر و کیفیت کاری خود از منابع خبری مورد وثوق استان قزوین است و از تلاش مجموعه همکاران این رسانه در اطلاع رسانی و روشنگری و بیان مطالبات عمومی تشکر می کنیم.

در ادامه ابوالفضل معصومی فر عضو شورای ائتلاف هم در این نشست گفت: برخی خبرنگاران ساحت تک بعدی دارند و در همه زمینه ها از توانمندی و تخصص لازم برخوردار نیستند که در اطلاع رسانی آنها خدشه وارد می کند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه این ضعف در خبرگزاری مهر دیده نمی شود و شما با اشراف کامل بر مسائل خیلی پخته و با تجربه عمل می کنید و انصافاً خبرهای خبرگزاری مهر جامع و دقیق و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها باید مطالبه گری عمومی را تقویت کنند

رسانه ها باید مطالبه گری عمومی را تقویت کنند