مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 15:552020-08-05سياسي

ولایت فقیه با غدیر پیوند اساسی دارد/ ارتباط واقعه غدیر و انقلاب اسلامی


رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان تاکید کرد: ولایت فقیه استمرار حرکت امامت است و ولایت فقیه با غدیر پیوند اساسی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اسماعیل حسینی مازندرانی امروز چهارشنبه در مراسم دهه امامت و ولایت مراسم اظهار داشت: واقعه غدیر خم اهمیتش به مسئله ولایت و امامت بر می گردد که این مهم از پایه های اصلی دین اسلام است.

وی عنوان کرد: فضیلت واقعه غدیر به امامت و ولایت علی (ع) است، توطئه دشمنان اسلام با معرفی او از جانب خداوند خنثی شده است.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه سخن از غدیر، سخن از اصل دین و کلام پیرامون غدیر، کلام درباره اساس همه ادیان است بیان داشت: تمام رشدها، کمال ها و خوبی ها از چشمه سار غدیر جاری است و به آن نیز باز می گردد و در اثر پیروی از صاحب غدیر است که می توان به تمام کمال ها، خیرات و نیز به سعادت دنیا و آخرت رسید.

وی با بیان اینکه اگر غدیر نبود، دین و آیینی نبود، نفی غدیر، مساوی با نفی اساس دین، بلکه انکار تمام ادیان الهی است، چرا که نتیجه تمام ادیان الهی در غدیر به تکامل می رسد.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به اینکه غدیر برای مقطع خاصی از زمان واقع نشده و صرفاً یک جریان تاریخی نیست گفت: پیشینه آن به تاریخ بعثت حضرت آدم (ع) باز می گردد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت فقیه با غدیر پیوند اساسی دارد/ ارتباط واقعه غدیر و انقلاب اسلامی

ولایت فقیه با غدیر پیوند اساسی دارد/ ارتباط واقعه غدیر و انقلاب اسلامی