مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 18:002020-08-05اقتصادي

خرید توافقی 3000 کیلو پیله ابریشم در استان آذربایجان شرقی


مدیر تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای سالجاری مقدار 3 هزار کیلوگرم پیله تر ابریشم در استان خریداری و پس از تبدیل به پیله خشک به کارخانجات مقصد تحویل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علی اکبر نژادرضا در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از این مقدار 1800 کیلوگرم از تولیدکنندگان شهرستان جلفا و 1200 کیلوگرم هم از تولیدکنندگان شهرستان خداآفرین توسط شرکت تعاونی تولید روستایی سیه رود خریداری شده است .

وی با بیان اینکه جهادکشاورزی با برگزاری کلاس های ترویجی و نیز تامین نهال توت اصلاح شده از سال های قبل در افزایش راندمان تولید و بسترسازی تولید نقش موثری داشته است گفت: تعاونی تولید سیه رود هم در تامین و توزیع تخم نوغان و هم در خرید و جمع آوری پیله تر و تبدیل به پیله خشک در خدمت تولیدکنندگان است.

نژادرضا اضافه کرد: تخم نوغان توسط شرکت تعاونی تولید سیه رود شهرستان جلفا در اختیار نوغانداران که اکثرا زنان عضو شرکت تعاونی نوغانداران هستند قرار گرفته و در عرض 40 روز پرورش داده می شوند نوغانداران در کنار سایر فعالیتهای کشاورزی به این حرفه مشغول بوده و از امکانات موجود استفاده می کنند و به سرمایه گذاری ثابت کمتری نیاز هست و در کمک به معیشت خانواده موثر می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید توافقی 3000 کیلو پیله ابریشم در استان آذربایجان شرقی

خرید توافقی 3000 کیلو پیله ابریشم در استان آذربایجان شرقی