مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 19:252020-08-05اقتصادي

بازدید کارشناسان کشاورزی از مزارع برنج میاندورود/حق با شالیکاران است


مدیر جهاد کشاورزی میاندورود با اشاره به اشتباه مرکز خدمات جهادکشاورزی در دادن بذر برنج گفت: باید خیلی زود این موضوع تعیین تکلیف شود تا هم کشاورزان از سردرگمی رها شوند و هم پاسخ قانع کننده ای برای حل این مشکل به کشاورزان داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سهم این روزهای شالیکاران شادی و خوشحالی از برداشت محصول است، برداشتی که ماه ها در انتظار به بار نشست آن در سرما و گرمای سوزان تابستان عرق ریختند و رنج کشیدند اما شالیکاران میاندورودی با مشکل جدیدی مواجه شدند به طوری که در مزارع شیرودی ارقام طارم سرکشیده، بذر قاطی موجب شد ارقام طارمی که این روزها باید برداشت شود و ارقام شیرودی هنوز زمان برداشت آن فرا نرسیده است این روزها به بزرگ ترین نگرانی کشاورزان منطقه تبدیل شود.

این روزها کشاورزان میاندورودی بر سر دوراهی تصمیم مسؤولان و کارشناسان هستند، آن هم در شرایط کرونا یی که با وجود مشکلات و مسائلی که با آن مواجه بودند اما کشت و کار را تعطیل نکرده و سالی پرزحمتی را تجربه کردند.

گویی قرار نیست سکانس پایانی خوش برای شالی کاران تعریف شود و انگار هر سالی این قصه به گونه ای تعریف می شود که آن سال کشاورزان در رنج باشند و برنج با رنج را حتما تجربه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید کارشناسان کشاورزی از مزارع برنج میاندورود/حق با شالیکاران است

بازدید کارشناسان کشاورزی از مزارع برنج میاندورود/حق با شالیکاران است