مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 03:052020-08-05سياسي

فرماندار: ظرفیت خانه مطبوعات برای اعتلای رسانه های ساوه بکارگیری شود


با راه اندازی خانه مطبوعات یا تشکل صنفی مطبوعاتی در این شهرستان از ظرفیت تشکل های رسانه ای برای اعتلای رسانه ها استفاده شود.

- ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه گفت: با راه اندازی خانه مطبوعات یا تشکل صنفی مطبوعاتی در این شهرستان از ظرفیت تشکل های رسانه ای برای اعتلای رسانه ها استفاده شود.

علی میرزایی عصر چهارشنبه 15 مردادماه در آیین بزرگداشت روز خبرنگار در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه ساوه اظهار کرد: جنس خبر خاص است و شغل خبرنگاری هم از حساسیت خاصی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه در فضای رسانه ای شهرستان، اخلاق مداری و سواد رسانه ای در بین خبرنگاران به خوبی تبیین شده است، اظهار کرد: وظیفه رسانه ها صرفا بیان عملکرد مدیران و چاپ فعالیت دستگاههای اجرایی در قالب رپرتاژ خبری نیست بلکه رسانه واسطه بین مردم و مسئولان برای انعکاس مطالبات مردمی است.

وی بر شفاف سازی، نقد منصفانه و تحلیل درست از وقایع توسط اصحاب رسانه تاکید کرد و افزود: خط مشی درست یک رسانه حمایت از ولایت، نظام و ترویج فرهنگ اسلامی با حرف دقیق و کارشناسی است.

فرماندار ساوه در ادامه خواستار راه اندازی خانه مطبوعات یا انجمن صنفی خبرنگاران در شهرستان ساوه به دلیل آمار بالای رسانه ها و فعالان حوزه خبر در این شهرستان شد و افزود: وجود یک تشکل رسانه ای در ساوه موجب احصای دق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: ظرفیت خانه مطبوعات برای اعتلای رسانه های ساوه بکارگیری شود

فرماندار: ظرفیت خانه مطبوعات برای اعتلای رسانه های ساوه بکارگیری شود