مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 03:452020-08-06اقتصادي

حل مشکل کمبود آب روستاهای مجتمع آغ بلاغ خوی پس از 10 سال


معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: مشکل تامین آب مجتمع آغ بلاغ که روستاهای آغبلاغ، چشمه و ارسی را در بر می گیرد بعد از 10 سال به همت همکاران حوزه بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی رفع شد.

- ابراهیم اصغرنژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مشکل تامین آب مجتمع آغ بلاغ که روستاهای آغبلاغ، چشمه و ارسی را در بر می گیرد بعد از 10 سال به همت همکاران حوزه بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی رفع شد.

وی تصریح کرد: به دنبال احصاء مشکل کمبود آب در روستاهای فوق، کارشناسان شرکت در دو مرحله به بررسی میدان از روستاهای مجتمع آغبلاغ پرداختند.

این مسوول افزود: پس از بررسی های میدانی و به دست آوردن اطلاعات کافی در جلسه ای، راهکارها ارائه و سپس  عملیات اصلاحی انجام  و مشکل تامین آب مجتمع آغ بلاغ حل شد.

معاون بهره برداری و توسعه شرکت  نصب شیر هوا بر روی خط انتقال، اصلاح قطر لوله، اصلاح ابزار دقیق ایستگاه پمپاژ و اصلاح شیر فلکه ها را از جمله موارد اصلاحی برشمرد.

اصغرنژد گفت: در طول سالیان گذشته آبرسانی در مواقع کمبود آب به این روستاها به وسیله تانکر آبرسانی سیار انجام می گرفت و در همین اواخر روزانه 20 هزار لیتر به روستاهای اغبلاغ، جشمه و ارسی ارسال می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل کمبود آب روستاهای مجتمع آغ بلاغ خوی پس از 10 سال

حل مشکل کمبود آب روستاهای مجتمع آغ بلاغ خوی پس از 10 سال