مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 04:552020-08-06فرهنگي

تولید سریال فاخر سنجرخان نیازمند هم افزایی و همکاری بهتر است


مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان تولید مناسب سریال فاخر سنجرخان را نیازمند هم افزایی و همکاری بهتر در این استان عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جعفر عبدالملکی شامگاه چهارشنبه در جریان بازدید استاندار کردستان از مراحل پیش تولید سریال سنجرخان، اظهار کرد: توجه ویژه به مسئله فرهنگ و هنر در استان کردستان یکی از نیازهای لازم و ضروری است.

وی ضمن اشاره به اهمیت نمایش ظرفیت های فرهنگی و هنری کردستان در قالب سریال فاخر سنجرخان، عنوان کرد: تولید این اثر فاخر در استان کردستان نیازمند هم افزایی و همکاری بهتر از سوی همه مدیران و اصحاب فرهنگ و هنر کردستان است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان افزود: تولید سریال سنجرخان تصویر ماندگاری از مشاهیر این خطه از ایران اسلامی را ارائه می دهد و به همین دلیل نیاز است که از تمامی ظرفیت های در اختیار در راستای کمک به تولید هر چه بهتر این سریال استفاده شود.

وی ضمن تقدیر از استاندار کردستان و سایر مدیران و مسئولان استان که در مسیر تولید این سریال نقش داشتند، گفت: خوشبختانه تاکنون حمایت های خوبی از تولید این اثر صورت گرفته و انتظار داریم که تا پایان این شرایط ادامه داشته باشد.

عبدالملکی گفت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته انتظار داریم که بتوانیم تا یک ماه آینده به صورت رسمی تولید سریال سنجرخان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سریال فاخر سنجرخان نیازمند هم افزایی و همکاری بهتر است

تولید سریال فاخر سنجرخان نیازمند هم افزایی و همکاری بهتر است