مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-06سياسي

وجود بخاری نفتی در 4 هزار کلاس درس استان کرمان


مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان با اشاره به وجود 4 هزار کلاس درس دارای بخاری نفتی در استان کرمان گفت: این کلاس ها تا پایان سال به سیستم گرمایشی بخاری گازی مجهز می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد واعظی نژاد صبح پنجشنبه در نشست خبری ضمن تبریک به مناسبت دهه ولایت و 17 مرداد و روز خبرنگار در خصوص طرح تحول آموزش و پرورش بیان داشت: از بسته های تحولی ابلاغی آموزش و پرورش به استان ها دو بسته مربوط به نوسازی مدارس است.

وی افزود: بسته تحولی آجر به آجر و بسته تحولی مکان یابی مدارس که مربوط به ساخت و ساز مدارس تا 50 سال آینده است مربوط به نوسازی مدارس است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمان به طرح آجر به آجر اشاره کرد و گفت: این طرح در خصوص مشارکت مردم در امر مدرسه سازی است و بر اساس آن مردم می توانند به هر میزان که در توانایی آنهاست کمک کنند، واعظی با اشاره به راه اندازی سامانه مهر مدرسه نژاد تصریح کرد: در سامانه مهر مدرسه مردم می توانند به هر میزان که در توانشان است کمک کنند ضمن اینکه زیرساخت های این طرح آماده شده است.

وی افزود: در طرح آجر به آجر خیر می تواند مشخص کند که مبلغ پرداختی در کدام مناطق هزینه شود و آن را از طریق سامانه پیگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود بخاری نفتی در 4 هزار کلاس درس استان کرمان

وجود بخاری نفتی در 4 هزار کلاس درس استان کرمان