مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 07:152020-08-06سياسي

خبرگزاری فارس رسانه شناسنامه دار و ارزشی است/ افتتاح قرارگاه مومنانه در آق قلا


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با تبریک روز خبرنگار گفت: رسانه ها ابزار توسعه هستند و خبرگزاری فارس به عنوان یک رسانه شناسنامه دار و ارزشی و هدفمند کارها را پیگیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس ضمن خداقوت به اصحاب رسانه و تبریک عید غدیر اظهار کرد: رسانه ها ابزار توسعه هستند و خبرگزاری فارس به عنوان یک رسانه شناسنامه دار، ارزشی و هدفمند کارها را پیگیری می کند و رسانه ها پل ارتباط بین مردم و مسوولان هستند.

  وی ضمن خداقوت به اهالی رسانه به مناسبت روز خبرنگار تصریح کرد: نقش اهالی رسانه در انعکاس اخبار صادقانه و صریح بسیار حائز اهمیت است و خبرنگاران نقش خطیری در انعکاس صادقانه اخبار را دارند.

* افتتاح قرارگاه مومنانه در شهرستان آق قلا مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از افتتاح قرارگاه مومنانه در شهرستان آق قلا خبر داد و ابراز کرد: ظهر امروز مراسم آیین افتتاح قرارگاه مومنانه در شهرستان آق قلا را داریم.

  سلیمانی فرد خاطرنشان کرد: رسانه ها در حقیقت گوش شنوای صدای مردم هستند و حرف های مردم را به گوش مسوولان می رسانند و نقش رسانه ها برای رساندن صدای مردم به گوش مسولان و رفع مشکل آنها بسیار مهم و حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرگزاری فارس رسانه شناسنامه دار و ارزشی است/ افتتاح قرارگاه مومنانه در آق قلا

خبرگزاری فارس رسانه شناسنامه دار و ارزشی است/ افتتاح قرارگاه مومنانه در آق قلا