مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 10:502020-08-06سياسي

آغاز سومین مرحله رزمایش «مواسات» در قشم


جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم از آغاز سومین مرحله رزمایش مواسات با توزیع 500 بسته معیشتی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، بهمن سالاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت دهه کرامت و در راستای سومین مرحله رزمایش مواسات 500 بسته غذایی بین نیازمندان محلات و روستاهای شناسایی شده در این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: تا کنون مجموعا 30 هزار بسته کمک معیشتی به دست نیازمندان و افراد محروم شناسایی شده در شهرها و روستاهای جزیره قشم رسیده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: این بسته ها شامل اقلامی همچون برنج، مرغ،  ماکارونی، رب گوجه فرنگی، قند، آرد و سویا می باشد.

سالاری ادامه داد: بسته ها مرحله سوم به همت  قرارگاه های تحول محلات تهیه و توسط آن ها نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ کرامت انسانی به نفرات شناسایی شده در محلات تقدیم شد.

وی تاکید کرد: مسئولان و خیران این شهرستان باید به فکر جبران ضررهای اقتصادی خانوارهای بی بضاعت به علت تعطیلی روزهای اخیر بازارها و مشاغل خرد باشند و گوشه ای از ارزاق سفره شهروندان کم درآمد را تأمین کنند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت عید غدیرخم طرح بزرگ اطعام علوی را با پخت 10 هزار پرس غذای گرم اجرا خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سومین مرحله رزمایش «مواسات» در قشم

آغاز سومین مرحله رزمایش «مواسات» در قشم