مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 10:502020-08-06اجتماعي

اجرای اولین مرکز دفن بهداشتی پسماند ویژه کشور در تبریز


با حضور فرماندار تبریز، مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی و شهردار تبریز بازدیدی از پروژه مرکز دفن بهداشتی پسماند ویژه تبریز انجام شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی با حضور فرماندار تبریز، مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی و شهردار تبریز بازدیدی از پروژه مرکز دفن بهداشتی پسماند ویژه تبریز انجام شد.

ایرج شهین باهر، شهردار تبریزروز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه مرکز دفن بهداشتی پسماند تبریز به خبرنگاران گفت:در بحث نخاله گاه مشکلاتی داریم و چون که تعیین و تحویل محل برعهده اداره راه و شهرسازی است، تقریبا طی هفت مرحله با راه و شهرسازی مکاتبه کرده ایم .

وی ادامه داد: در حال حاضر در تبریز نخاله گاهی نداریم و تاکنون هیچ محلی در اختیار ما قرارداده نشده است و تنها یک نخاله گاه در سنگ شهر به ما داده بودند که آن را هم به دلیل قرار گرفتن در حوضچه شهریار، تعطیل کردند.

شهردار تبریز با بیان اینکه در حال حاضر تنها یک محل در بابا باغی وجود دارد، خاطرنشان کرد: به دلیل دور بودن این مکان از نقاط در حال توسعه و ساخت و ساز شهر، هیچ کس راضی نمی شود که نخاله ها را از آن سمت شهر به این جا بیاورد و در نتیجه نخاله ها در شرق تبریز به مسیل ها و رودخانه ها برمی گردد که مشکلات زیادی را به وجود آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای اولین مرکز دفن بهداشتی پسماند ویژه کشور در تبریز

اجرای اولین مرکز دفن بهداشتی پسماند ویژه کشور در تبریز