مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 11:352020-08-06اقتصادي

برای تامین آب شهر کرمانشاه 950 لیتر در ثانیه کمبود داریم


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: برای تامین آب شرب شهر کرمانشاه 950 لیتر در ثانیه کمبود داریم.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: برای تامین آب شرب شهر کرمانشاه 950 لیتر در ثانیه کمبود داریم.

علیرضا کاکاوند در نشست خبری که امروز (16 مرداد) برگزار شد، با اشاره به مشکلات متعددی که در حوزه آب و فاضلاب در استان کرمانشاه با آن مواجهیم، گفت: کرمانشاه تنها مرکز استان در کشور است که تا این اندازه در حوزه آب و فاضلاب مشکل دارد.

وی ورود حجم عمده فاضلاب شهر کرمانشاه به رودخانه های آبشوران و قره سو، آبرسانی سیار با تانکر به برخی از روستاها و قطعی آب شبانه در برخی از نقاط شهر کرمانشاه را از مهمترین این مشکلات برشمرد که انکارپذیر نیست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تامین آب شهر کرمانشاه را نیز از دیگر مشکلات مهم دانست و با بیان اینکه کرمانشاه در گذشته تا این اندازه مشکل آب نداشت، خاطرنشان کرد: در حال حاضر اوج مشکلات آب را از اواخر خرداد تا اواخر مردادماه داریم.

وی با اشاره به منابع تامین آب شهر کرمانشاه که شامل 146 حلقه چاه، سراب قنبر و سراب طاقبستان، قنات روزان و طرح اضطراری سد گاوشان است، افزود: هم اکنون 43 میلیون مترمکعب در سال از چاه های میان دربند، 37 میلیون مترمکعب از چاه های ده پهن، سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تامین آب شهر کرمانشاه 950 لیتر در ثانیه کمبود داریم

برای تامین آب شهر کرمانشاه 950 لیتر در ثانیه کمبود داریم