مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 12:552020-08-06سياسي

گازرسانی به مناطق محروم باعث نجات ثروت ملی و منابع طبیعی می شود


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: گازرسانی به مناطق محروم و روستاها باعث نجات ثروت ملی و منابع طبیعی می شود.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: گازرسانی به مناطق محروم و روستاها باعث نجات ثروت ملی و منابع طبیعی می شود.

مرتضی محمودوند امروز 16 مرداد در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز لرستان با تقدیر و تشکر از شرکت گاز استان توجه به مناطق محروم و روستاها را از اولویت های همه دستگاه ها به ویژه شرکت گاز دانست و اظهار کرد: گازرسانی به روستاها و مناطق محروم باعث جلوگیری از تخریب جنگل ها و مراتع می شود.

وی افزود: استفاده از گاز در روستاهای محروم علاوه بر آسایش و رفاه مردم در نگهداری درختان بلوط در زاگرس که برند بسیار ممتازی برای استان محسوب می شود مؤثر است.

محمودوند با بیان اینکه گازرسانی به مناطق محروم و روستاها باعث نجات ثروت ملی و منابع طبیعی می شود، تصریح کرد: خدمت به محرومین و مظلوم ترین به ویژه مردم لرستان که همواره مدافع سرسخت نظام هستند در تمام ابعاد یک وظیفه زیرا در گذشته در حق این افراد ظلم، ستم و اجحاف شده است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس گفت: امروز داشتن مقام اول بیکاری به علت کوتاهی برخی از مسئولان زیبنده این استان نیست و بنده به عنوان خادم مردم هر جا لازم باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به مناطق محروم باعث نجات ثروت ملی و منابع طبیعی می شود

گازرسانی به مناطق محروم باعث نجات ثروت ملی و منابع طبیعی می شود