مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 14:202020-08-06اقتصادي

اصحاب رسانه در طرح اقدام ملی مسکن صاحب خانه می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی بعدازظهر پنجشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح احداث 244 واحد مسکونی در شهر تودشک اصفهان اظهار داشت: - وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس مذاکره با وزیر ارشاد، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه همانند جامعه فرهنگیان و جامعه کارگری کشور می توانند صاحب خانه در طرح اقدام ملی مسکن شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی بعدازظهر پنجشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح احداث 244 واحد مسکونی در شهر تودشک اصفهان اظهار داشت: این طرح در قالب طرح ملی اقدام مسکن تعریف شده است که یک میلیون و 600 هزار نفر از مردم کشورمان برای استفاده از مزایای این طرح ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه مساکن این طرح به متقاضیانی تعلق می گیرد که تاکنون از زمین، مسکن و تسهیلات دولتی استفاده نکرده اند، تاکید کرد: با توجه به این شرط برای بهره مندی از طرح اقدام ملی مسکن در نهایت برای 930 هزار نفر مسکن اولیه پرونده تشکیل شده است.

پرونده 430 هزار نفر در طرح ملی مسکن مورد تأیید قرار گرفتوزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: تاکنون پرونده 430 هزار نفر مورد تأیید قرار گرفته است که باید نسبت به واریز وجه 400 میلیون ریال و تکمیل ثبت نام خود به شکل الکترونیکی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب رسانه در طرح اقدام ملی مسکن صاحب خانه می شوند

اصحاب رسانه در طرح اقدام ملی مسکن صاحب خانه می شوند