مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 17:052020-08-06بين الملل

ثبت شکایت از ولی عهد سعودی به اتهام تلاش برای ترور معاون سابق خود


مشاور سابق ولی عهد سعودی، با حضور در دادگاهی در آمریکا رسماً از او به دلیل تلاش برای ترور شکایت کرد و خواستار پرداخت غرامت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سعد الجبری ، مشاور سابق محمد بن سلمان ، ولی عهد سعودی در یک دادگاه آمریکایی در شهر واشنگتن از وی به دلیل تلاش برای ترور او شکایت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه الجزیره قطر، سعد الجبری که پیش خانواده اش از سوی مقامات سعودی تهدید به قتل شده بود، خواستار پرداخت غرامت از ولی عهد سعودی و افراد نزدیک به او به دلیل تلاش برای قتل او شد.

بر اساس مستنداتی که سعد الجبری به دادگاه واشنگتن ارائه داده، ولی عهد سعودی تیمی متشکل از چند نفر دو هفته بعد از ترور جمال خاشقچی ، روزنامه نگار سعودی مقتول در استانبول، به کانادا فرستاده تا او را ترور کنند.

جبری در دادخواست 107 صفحه ای خود، به اطلاع مقامات مسئول آمریکا از جزییات عملیات ترور خود توسط محمد بن سلمان استناد کرده و گفته است که ولی عهد سعودی در کانادا و آمریکا او را تحت تعقیب داده بود تا ترور کند و به فایل های صوتی خیلی مهمی دست پیدا کند.

بر اساس این گزارش، فایل های ضبط شده سعد الجبری حاوی اطلاعات مهمی برای انتشار بود که قرار بود در صورت به ترور رسیدن، منتشر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت شکایت از ولی عهد سعودی به اتهام تلاش برای ترور معاون سابق خود

ثبت شکایت از ولی عهد سعودی به اتهام تلاش برای ترور معاون سابق خود