مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 18:352020-08-06سياسي

با گسترش سمن ها، مسیر توسعه با سرعت بیشتری طی می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و واگذاری امورات به آنها از مهمترین راه های توسعه اجتماعی و رعایت اصل دموکراسی است.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و واگذاری امورات به آنها از مهمترین راه های توسعه اجتماعی و رعایت اصل دموکراسی است.

دکتر محمود ثمینی امروز 16 مردادماه در دومین جلسه شورای توسعه و حمایت از سازمان های مردم نهاد استان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با اعتماد به تشکل های مردم نهاد و واگذاری بخشی از فعالیت های مرتبط با دستگاه های اجرایی به آنها شاهد توفیقات خوبی در این زمینه بوده ایم.

وی اضافه کرد: با گسترش سمن ها، مسیر توسعه با سرعت بیشتری طی می شود و امورات پیشبرد بهتری خواهد داشت.

معاون استاندار لرستان با اشاره به اینکه سمن ها از مهمترین پل های ارتباطی مردم با دولت هستند، افزود: اعضای سمن ها از اقشار تحصیلکرده جامعه هستند و این موضوع موجب افزایش توان آنها در اجرای صحیح امورات می شود.

ثمینی تصریح کرد: استفاده بهینه از توان تشکل های مردم نهاد توسط دستگاه های اجرایی برای پیشبرد امور، مورد تأکید است چرا که در جوامع پیشرفته دنیا بهره گیری از ظرفیت سازمان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با گسترش سمن ها، مسیر توسعه با سرعت بیشتری طی می شود

با گسترش سمن ها، مسیر توسعه با سرعت بیشتری طی می شود