مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 04:202020-08-07سياسي

پیام تبریک فرماندهان ارتش به سرلشکر موسوی


فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش در پیام های جداگانه اعطای پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه امام علی (ع) را به سرلشکر موسوی تبریک گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ نصیرزاده طی پیامی اعطای پرچم و نشان فداکاری توسط فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه ای (مدظله العالی) را به امیر سرلشکر موسوی فرماده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

در متن پیام آمده است: حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیـم موسویفرمانده محترم کـل ارتش جمهوری اسلامی ایرانسلام علیکمبا صلوات بر محمد و آل محمد (ص)دریافت نشان غرورانگیز و بیرق آبرومند فداکاری گوارای ارتش جمهوری اسلامی ایران باد که جوانان برومندش در کشاکش گل و گلوله داغ تجاوز را بر سینه صبور سرزمین مادری خویش تاب نیاوردند و با هدیه جان خویش، مرز رهایی را به روی مردم میهن خود گشودند.

نه فقط جوانان آن روز که نبض خونین شهرِ در محاصره دیو و دد به شماره افتاده بود، بلکه پس از آن نیز تا به امروز، افسرانی که روزهای دفاع مقدس را ندیده و تنها از دهان دهر حرفی از خرمشهر شنیده اند.

یاد صیاد آنها را در طریقت جهاد، پایمرد بار آورده و نور نامیرای ولایت مداری نامجوی، صراط مستقیم شهادت را به آنها نشان داده و در دانشکده افسری امام علی (ع) مشق مشتاقی ولایت می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک فرماندهان ارتش به سرلشکر موسوی

پیام تبریک فرماندهان ارتش به سرلشکر موسوی