مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-07ورزشي

جلسه مدیر عامل و سرمربی پیکان با مسئولان شرکت ایرانخودرو


اعضای باشگاه پیکان با مدیر عامل گروه صنعتی ایرانخودرو جلسه ای برگزار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، مدیرعامل ،اعضای کادر فنی و کاپیتان های پیکان به دعوت مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو ساعتی مهمان فرشاد  مقیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و همکاران محترمشان در دفتر مرکزی شرکت ایران خودرو بودند و در فضایی دوستانه به گفتگو پرداختند.

در این نشست حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پیکان گزارشی را درخصوص شرایط این باشگاه ارائه کرد ،عبدالله ویسی سرمربی تیم پیکان درباره وضعیت این تیم صحبت کرد ،علی حمودی و مهران موسوی کاپیتان های تیم پیکان نیز در خصوص اوضاع این تیم و شرایط موجود نقطه نظرات خود را بیان کردند.

محمدرضا طهماسبی سرپرست تیم و یار قدیمی پیکان ،بهروز مکوندی و احمد کعبیانپور به عنوان همکاران عبدالله ویسی نیز صحبت کردند.

مقیمی در بخشی از صحبت های خود با اشاره به اینکه جامعه کارگری گروه صنعتی ایران خودرو پیگیر بازی های تیم پیکان در مسابقات لیگ برتر است، گفت : عملکرد تیم پیکان در چند هفته گذشته نشان داد که انگیزه های بالایی برای پیروزی در میان جوانان تیم پیکان وجود دارد و باعث افتخار است که بازیکنان تیم در شرایط کنونی تا این اندازه علاقه مندو غیورانه بازی می کنندو اگر بازی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه مدیر عامل و سرمربی پیکان با مسئولان شرکت ایرانخودرو

جلسه مدیر عامل و سرمربی پیکان با مسئولان شرکت ایرانخودرو