مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 05:002020-08-07سياسي

برگزاری 40 دوره آموزشی کوتاه مدت در لامرد توسط جهاد دانشگاهی


مدیر مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی لامرد از برگزاری 40 دوره آموزشی کوتاه مدت در لامرد توسط این مرکز خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی علیپور عصر پنجشنبه با گرامیداشت چهلمین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تشکیل جهاد دانشگاهی به فرمان امام خمینی (ره) ادامه همان نهضت 58 است که امروز فراتر از آموزش و پژوهش پای نهاده و بازویی قوی در عرصه تولید و کار در کشور به شمار می رود.

وی با نگاهی گذرا به رویش و حرکت جهاد دانشگاهی از دل انقلاب بیان کرد: جهاد دانشگاهی در ابتدا با هدف بازسازی فضای علمی و فرهنگی دانشگاه تأسیس شد و در ادامه حرکت خود با گسترش پژوهشکده ها و مراکز دانش بنیان، به قطار علمی کشور سرعت بخشید.

وی با اشاره به دیگر مأموریت های این نهاد انقلابی تصریح کرد: اگرچه مأموریت جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلفی از علم، پژوهش و فرهنگ گسترش یافته اما اتصال زنجیره آموزش و پژوهش با صنعت و ایجاد کار و اشتغال مهمترین دستاورد برای این نهاد محسوب می شود.

وی جهاد دانشگاهی را یک ظرفیت ناشناخته در شهرستان لامرد دانست و گفت: مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی لامرد تاکنون همکاری و تعامل خوبی با دستگاه های دولتی داشته و با توجه توسعه صنعتی منطقه و نیازهای عمومی و تخصصی، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و تربیت نیرو کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 40 دوره آموزشی کوتاه مدت در لامرد توسط جهاد دانشگاهی

برگزاری 40 دوره آموزشی کوتاه مدت در لامرد توسط جهاد دانشگاهی