موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - تامين اجتماعي - متناسب سازي - واريز يارانه - سيستان و بلوچستان - روش هاي جديد - خانه پدري جلال آل احمد - آزمون سراسري سال 99 - پژوهش مسئله محور - نوكيا - تحقيقات ضدانحصارطلبي - طرح احيا و تعادل بخشي - گرگ كلارك - باستين شواين اشتايگر - رييس كل اسبق بانك مركزي - دغدغه مردم - دبير كل جبهه پيروان خط امام - النصر سپاهان - ورزشكاران جوانمرد

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-07سياسي

چرخ تولید در روستای محروم رحمت آباد فهرج به صدا در آمد


محمد تابان مهر با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت ایجاد اشتغال، کارخانه پارچه بافی و روفروشی بافی را در روستای کوچک رحمت آباد راه اندازی کرده و موجب اشتغال خانواده 5 نفری خود و 6 نفر دیگر از اهالی این روستا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فهرج، روستای رحمت آباد و وحیدآباد با جمعیتی بالغ بر یک هزار و 300 نفر در 10 کیلومتری مرکز شهرستان فهرج واقع شده است.

محمد تابان مهر با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت ایجاد اشتغال کارخانه پارچه بافی و روفرشی بافی را در روستای کوچک رحمت آباد راه اندازی کرده و موجب اشتغال خانواده 5 نفری خود و 6 نفر دیگر از اهالی این روستا شده است.

امروز تولیدات کارخانه پارچه بافی و روفرشی بافی روستای رحمت آباد و وحیدآباد نه تنها زینت بخش خانه های مردم شرق استان کرمان، بلکه به خارج از کشور هم صادر می شوند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه بنده عضو بسیج هستم و مقام معظم رهبری نیز تاکیدات زیادی بر ایجاد اشتغال و اشتغالزایی داشتند و اشتغالزایی یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است، به دنبال این بودم که بتوانم برای ایجاد اشتغال و رونق تولید در این منطقه محروم قدمی بردارم.

 این تولیدکننده ادامه داد: به چند شهرستان از جمله یزد در این رابطه سفر داشتم تا بالاخره توانستم یک کارخانه پارچه بافی و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخ تولید در روستای محروم رحمت آباد فهرج به صدا در آمد

چرخ تولید در روستای محروم رحمت آباد فهرج به صدا در آمد