مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-07سياسي

شیطنت های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه تمام شدنی نیست


امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه شیطنت های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه تمام شدنی نیست، گفت: آمریکا و همدستانش می خواهند از این حادثه بهره برداری سیاسی کنند که موفق نمی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش اسالم شهرستان تالش ضمن تبریک فرارسیدن روز عید سعید غدیر و بیان اهمیت مسأله امامت و ولایت به بیان فضائل این روز به عنوان عید بزرگ الهی و روز اکمال دین و اتمام نعمت پرداخت.

باقری نعمت امامت و ولایت و هدایت به وسیله امامت را بزرگترین نعمت و موهبت الهی بر بشر دانست و گفت: خوشا به حال کسانی که ظرف وجودی آنها از صهبای معرفت امیرالمؤمنین (ع) پر شده است چرا که هیچ عملی و هیچ عقیده ای بدون قبول ولایت امیرالمؤمنین در نزد خدا پذیرفته نیست.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز عید سعید قربان در خصوص چگونگی برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند هر چه ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم بگیرد ایشان هم به همان تصمیم عمل خواهند کرد .

امام جمعه اسالم با بیان اینکه امروز در شرایط خاصی قرار داریم، ادامه داد: عزاداری مستحب اما حفظ جان و سلامت انسان ها واجب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیطنت های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه تمام شدنی نیست

شیطنت های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه تمام شدنی نیست