مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 10:152020-08-07سياسي

منش امیرالمومنین (ع) زیباترین الگوی دستیابی به تقوای کامل است


منش و روش امیرالمومنین (ع) و اهل بیت (ع) بالاترین و زیباترین مسیری است که انسان را به تقوای کامل می رساند.

- بویین میاندشت- امام جمعه بویین میاندشت گفت: منش و روش امیرالمومنین (ع) و اهل بیت (ع) بالاترین و زیباترین مسیری است که انسان را به تقوای کامل می رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن اسکندری ظهر جمعه در خطبه های نماز شهر بویین میاندشت با تبریک عید سعید غدیر خم اظهار داشت: انسان همواره باید به وظایف خود آشنا باشد تا هیچ گاه دچار لغزش نشود، منش و روش امیرالمومنین (ع) و اهل بیت (ع) بالاترین و زیباترین مسیری است که انسان را به تقوای کامل می رساند.

وی ضمن قدردانی از حرکت مردم شهرستان بویین میاندشت در کمک های مومنانه در دهه ولایت تصریح کرد: در توزیع کمک های مومنانه جزیره ای نباید عمل شود تا به صورت مساوی در بین نیازمندان تقسیم شود.

امام جمعه بویین میاندشت گفت: بیماری کرونا در استان اصفهان با شدت بیشتر شیوع پیدا کرده است و رعایت پروتکل های بهداشتی باید صورت گیرد تا جامعه درمانی متحمل خسارت مالی نشود و همچنین مرگ ناشی از این بیماری نیز افزایش پیدا کند.

وی با تأکید بر اینکه هیئت های مذهبی در ماه محرم در مکان باز عزاداری برپا کنند، گفت: البته در جلسه ای که با هیئت های مذهبی داریم با همکاری ستاد کرونا در شهرستان چگونگی برپایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منش امیرالمومنین (ع) زیباترین الگوی دستیابی به تقوای کامل است

منش امیرالمومنین (ع) زیباترین الگوی دستیابی به تقوای کامل است