مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 12:452020-08-07سياسي

برکات تحصیل در مدرسه بهتر از فضای مجازی است


اگر دانش آموزان در مدرسه مشغول تحصیل شوند برکات بهتری دارد تا در فضای مجازی درس یاد بگیرند، اولیای دانش آموزان به تربیت دانش آموزان دغدغه نشان دهند چون عواقب آن از خسارت ویروس کرونا نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت اظهار داشت: سیره و روش امیرالمومنین (ع) بالاترین و زیباترین مسیری است که انسان را به تقوای الهی می رساند.

امام جمعه بویین میاندشت گفت: در ماه محرم هیأت های مذهبی در مکان باز عزاداری ها برگزار کنند، جلسه ای روز دوشنبه با هیأت های مذهبی داریم و در خصوص حرکت دسته جات عزاداری روز تاسوعا و عاشورا تصمیم گیری شود.

اسکندری با بیان اینکه حرکت مردم شهرستان بویین میاندشت در کمک های مومنانه با محوریت ناحیه مقاومت بسیج بسیار قابل تحسین است، گفت: در توزیع نذورات ایام ماه محرم و  کمک های مومنانه جزیره ای عمل نشود تا در بین نیازمندان به صورت عادلانه تقسیم شود.

وی گفت: بیماری نگران کننده است.

اسکندری گفت: روز مقاومت اسلامی است، انفجار در بیروت موجب کشته شدن تعدادی از مردم این کشور شد اما نباید روحیه مردم لبنان شکسته شود، مردم ایران در کنار ملت لبنان هستند همان گونه که کشور لبنان طبق آرمان های نظام ما حرکت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکات تحصیل در مدرسه بهتر از فضای مجازی است

برکات تحصیل در مدرسه بهتر از فضای مجازی است