مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 12:452020-08-07سياسي

ضرورت توسعه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در کشور


امام جمعه دهاقان با بیان این که دشمن نقاط آسیب پذیر ما را شناسایی کرده است گفت: نیروی های اطلاعاتی و امنیتی باید برای ضربه زدن به نفوذی ها توسعه پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان ، حجت الاسلام اصغر رضوانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه دهاقان، با تبریک عید سعید غدیر اظهار داشت: آمریکا دارد از تجربیات خود در جنگ سرد، بر علیه ما و جبهه مقاومت استفاده می کند.

امام جمعه دهاقان با بیان این که آمریکا تمام تجربیاتی که در جنگ سرد استفاده کردند و توانستند روسیه را متلاشی کنند را به علاوه چاشنی کردن خشونت و تروریسم در پیش گرفته است، افزود: هدف عمده آن ها خسته کردن  و ناامید کردن مردم است، این مسأله نه تنها در ایران بلکه در هر جایی که جبهه مقاومت حضور دارد به چشم می خورد.

وی با بیان این که حادثه لبنان مشابه 11 سپتامبر آمریکا بود و وظیفه مردم اتحاد و مقاومت است، گفت: باید زیر ساخت های نظامی  را تقویت کنیم، سلاح نظام جمهوری اسلامی اسلحه قاطع و برنده نظام، در این مرحله در بعد تسلیحات نظامی نیست، ما فعلاً جنگ نظامی نداریم، چرا که می دانند خسارات زیادی برای خودشان به دنبال دارد آن ها وارد فاز اطلاعاتی امنیتی شده اند.

 رضوانی با بیان این که دشمن تمام نقاط آسیب پذیر ما را توسط نفوذی هایش شناسایی کرده است و در مرحله های حساس برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در کشور

ضرورت توسعه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در کشور