مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 16:352020-08-07سياسي

حضرت زینب (س) مصداق کامل خبرنگار است/مشکل خوزستان اجرایی است


در بحث خبرنگاری با توجه به دقتی که داشتم حضرت زینب (س) یک مصداق کامل است چرا که در جنگ رسانه ای بنی امیه، امیرالمونین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز به مناسبت فرارسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار آیت الله فرحانی، عضو مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام علی لاری زاده مدیر خبرگزاری فارس استان خوزستان با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار آیت الله فرحانی با تاکید بر جایگاه والای فعالان عرصه آگاهی بخشی و روشنگری اظهار کرد: تشخیص وظیفه از مصادیق مهم بصیرت است و همین باعث می شود تا انسان بداند که چه نیازی در جامعه موجود است.

وی افزود: امروزه نیز فضای مجازی یک صحرای بی پایان است که از همه طرف آن میتوان حرکت کرد و این عرصه اقتضا می کند تا جوان مومن به آن ورود داشته باشد.

عضو مجلس خبرنگان رهبری عنوان کرد: در بحث خبرنگاری با توجه به دقتی که داشتم حضرت زینب (س) یک مصداق کامل است چرا که در جنگ رسانه ای بنی امیه، امیرالمونین، امام حسن و امام حسین علیهما السلام نیز مشکل پیدا کردند تا جایی که قربه الی الله به امام مجتبی (ع) جسارت می کردند.

وی افزود: این فضاسازی برعلیه ولایت، حق و حقیقت گاهی آنقدر بسیار سنگین است که اگر نتوانیم این فضا را مدیریت کنیم امیرالمومنین (ع) هم زمینگیر می شود و مشکلی که در تاریخ در رابطه با غدیر پیش آمده همین اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت زینب (س) مصداق کامل خبرنگار است/مشکل خوزستان اجرایی است

حضرت زینب (س) مصداق کامل خبرنگار است/مشکل خوزستان اجرایی است