مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 18:252020-08-07سياسي

تزریق 120 میلیون دلار به نظام ارزی کشور توسط ذوب آهن


سال گذشته علاوه بر تامین نیاز ارزی خود، 120 میلیون دلار نیز به نظام بانکی کشور وارد کردیم که این امر یک مسئولیت اجتماعی برای ذوب آهن اصفهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، رحمت الله فیروزی پور نماینده شهرستان نطنز و بخش قمصر، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر و پروین صالحی نماینده شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی پنج شنبه 16 مرداد ماه با حضور در ذوب آهن اصفهان، ضمن بازدید از خط تولید به ویژه فرایند تولید ریل ملی ، با مدیرعامل و دیگر مسؤولان این شرکت دیدار و گفت وگو کردند.

نماینده نطنز و قمصر در حاشیه این بازدید در گفت وگو ضمن قدردانی از تلاش مسؤولان و کارگران ذوب آهن اصفهان جهت تحقق جهش تولید گفت: گزارش های مربوط به این شرکت نشان دهنده توسعه و پیشرفت ذوب آهن اصفهان است و امیدواریم با توجه به بهبود شرایط این شرکت در تامین مواد اولیه که با حمایت وزارتخانه های صمت و رفاه صورت گرفته است، شاهد شکوفایی هر چه بیشتر این مجتمع عظیم صنعتی باشیم.

ذوب آهن اصفهان قلب تپنده صنعت کشور است حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر نیز، ذوب آهن را قلب تپنده صنعت کشور دانست و گفت: این شرکت با تولید ریل و تامین کامل نیاز کشور به انواع این محصول، افتخار بزرگی آفریده است و خوشبخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 120 میلیون دلار به نظام ارزی کشور توسط ذوب آهن

تزریق 120 میلیون دلار به نظام ارزی کشور توسط ذوب آهن