مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 06:302020-08-08اقتصادي

طرح تفکیک زباله از مبدأ/ روایت مؤسسه ای که زندانی جرائم غیرعمد استخدام می کند


مؤسسه آرامان زنگان که در زمینه طرح تفکیک زباله از مبدأ فعالیت دارد هم اکنون با سه غرفه بازیافت در سطح شهر در حال فعالیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، زباله به مجموعه موادی گفته می شود که پس از مصرف یا استفاده، دیگر کارآیی ندارند و دور ریخته می شوند و شاید هیچ پدیده دیگری غیر از زباله، نتواند درست ترین تعریف را از تمدن امروزی نشان دهد.

این روزها بشر ردپایی جز زباله از خودش به جا نمی گذارد و این نتیجه عطش سیری ناپذیرش برای مصرف بیشتر است، اما این ردپا خیلی متنوع است و به یکی از مهم ترین مشکلات زیست محیطی در شهرها و روستاها تبدیل شده است و طبیعتا هزینه های زیادی را هم باید برای مدیریت این پسماندها پرداخت.

کشورهای پیشرفته برای مدیریت این پسماندها صنعت گسترده ای را برای تفکیک زباله و بازیافت آن راه اندازی کرده اند تا جایی که امروز از زباله به نام طلای کثیف یاد می شود و در ایران نیز اقداماتی در این مورد انجام شده که باید روز به روز گسترده تر شده و به جایی برسد که دیگر نیاز به دفع و از بین بردن زباله وجود نداشته باشد و این مهم همکاری جهادی مردم و مسؤولین را می طلبد.

 دبیر سازمان مردم نهاد آرامان زنگان که یک مؤسسه فعال در عرصه محیط زیست است و پویش تفکیک زباله از مبدأ را برای نخستین بار در این شهر را راه اندازی کرده با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تفکیک زباله از مبدأ/ روایت مؤسسه ای که زندانی جرائم غیرعمد استخدام می کند

طرح تفکیک زباله از مبدأ/ روایت مؤسسه ای که زندانی جرائم غیرعمد استخدام می کند