مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 06:402020-08-08سياسي

چین پس از اتمام فعالیت پارلمان هنگ کنگ درباره سرنوشت آن تصمیم می گیرد


قانونگذاران چینی امروز (شنبه) برای تصمیم گیری درباره اینکه چطور به خلا پارلمانی ناشی از تعویق برگزاری انتخابات پارلمانی هنگ کنگ بپردازند، - قانونگذاران چینی امروز (شنبه) برای تصمیم گیری درباره اینکه چطور به خلا پارلمانی ناشی از تعویق برگزاری انتخابات پارلمانی هنگ کنگ بپردازند، نشستی برگزار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، انتخابات پارلمانی هنگ کنگ قرار بود ششم سپتامبر 2020 برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا برای یکسال به تعویق افتاد.

پارلمان چین امروز نشستی چهار روزه تشکیل داده تا به بررسی این مساله بپرازد که آیا باید دوره پارلمان هنگ کنگ را که 30 سپتامبر منقضی می شود، تمدید کرده یا نهاد انتقالی جدیدی را برای حکمرانی در این قلمرو نیمه خودمختاری ایجاد کند.

کری لام، رییس اجرایی هنگ کنگ گفته که تمدید مهلت فعالیت پارلمان این منطقه عملگرایانه است.

مقام های انتخاباتی هنگ کنگ چهار تن از قانونگذاران را رد صلاحیت کرده و گفته اند که درخواست های آنها از دولت های خارجی برای اعمال تحریم علیه پکن و هنگ کنگ، نقض قانون جدید امنیت ملی در این دولتشهر است.

یکی از قانونگذاران حامی پکن روز چهارشنبه گفته بود: هرکسی که مدافع استقلال هنگ کنگ است و برای این منظور در اقدامات غیرقانونی چون شورش حضور می یابد، نباید وارد پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین پس از اتمام فعالیت پارلمان هنگ کنگ درباره سرنوشت آن تصمیم می گیرد

چین پس از اتمام فعالیت پارلمان هنگ کنگ درباره سرنوشت آن تصمیم می گیرد