مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 07:202020-08-08ورزشي

عیدی تنها سمن ورزشی اهواز به یاد اسطوره ورزش بانوان خوزستان


تنها سمن ورزشی اهواز برای دومین بار اقدام به توزیع بازی های تمرکزی و گروهی و تجهیزات ورزشی بین خانواده های مناطق محروم کرد.

- ایسنا/خوزستان تنها سمن ورزشی اهواز برای دومین بار اقدام به توزیع بازی های تمرکزی و گروهی و تجهیزات ورزشی بین خانواده های مناطق محروم کرد.

زینب سلمان زاده، مدیر تنها سمن ورزشی اهواز در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: موسسه پویش حرکت جاوید در اردیبهشت ماه نیز که خوزستان از نظر شیوع کرونا شرایط خوبی نداشت و مردم باید برای قطع زنجیره در خانه می ماندند، به جای توزیع ماسک و دستکش با اهدای بازی های تمرکزی و گروهی، خانواده ها را به ماندن در خانه دعوت کرد.

وی بیان کرد: اکنون نیز به مناسبت عید سعید غدیرخم، هدایایی از جمله بازی های تمرکزی و گروهی و توپ والیبال و راکت تنیس روی میز را تهیه و بین اعضای خانوادهای مناطق محروم ملاشیه و کوی علوی توزیع کردیم و این توزیع به نام عیدهای ورزشی موسسه بود.

مدیر این سمن ورزشی عنوان کرد: همچنین برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره مرحومه پروین رمضانی، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران و مربی چندین رشته ورزشی دیگر، تصاویری از وی را روی بسته های اهدایی نصب کردیم و توزیع هدایای این مرحله به نام او انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیدی تنها سمن ورزشی اهواز به یاد اسطوره ورزش بانوان خوزستان

عیدی تنها سمن ورزشی اهواز به یاد اسطوره ورزش بانوان خوزستان