مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 09:302020-08-08سياسي

مراسم یوم العباس و یازدهم محرم زنجانی ها برگزار نمی شود


با توجه به ابلاغ پروتکل های بهداشتی امسال مراسم یوم العباس (هشتم محرم) و یازدهم محرم زنجانی ها برگزار نخواهد شد.

- رضا عسگری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان بر رعایت بیشتر دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم تأکید و اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس در ماه محرم تصمیمات مهمی اتخاذ شده است.

فرماندار زنجان گفت: با توجه به ابلاغ پروتکل های بهداشتی امسال مراسم یوم العباس (هشتم محرم) و یازدهم محرم (دسته زینبیه) برگزار نخواهد شد.

وی افزود: طبق تصمیم اتخاذ شده نه تنها مراسم یوم العباس (هشتم محرم) و یازدهم محرم (دسته زینبیه)، بلکه هیچ دسته عزاداری برگزار نخواهد شد؛ یعنی امسال دسته روی در زنجان را شاهد نخواهیم بود.

عسگری ادامه داد: بر همین اساس امسال به هیچ هیأت عزاداری اجازه تردد داده نشده است و هیأت ها هم ملزم به رعایت این شرایط هستند.

فرماندار زنجان تصریح کرد: در ارتباط با برگزاری سایر مراسمات ماه محرم نیز ضوابط خاصی تعیین شده است که فردا اعلام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مردم پایتخت شور و شعور حسینی در روز هشتم محرم و در آستانه روز تاسوعا، از محل حسینیه اعظم در قالب دسته بزرگ حسینیه اعظم زنجان با نوحه خوانی و ذکر مصیبت به سمت آستان مقدس حضرت سید ابراهیم(ع) حرکت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم یوم العباس و یازدهم محرم زنجانی ها برگزار نمی شود

مراسم یوم العباس و یازدهم محرم زنجانی ها برگزار نمی شود