مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 09:502020-08-08سياسي

لزوم توجه بیشتر اصحاب رسانه به نیازهای فعلی جامعه


فرماندار شهرستان شیراز با بیان اینکه مهمترین کارکرد رسانه با همه ظرافت و پیچیدگی ها، رعایت عدالت، انصاف و امانتداری در موضوعات است، خواستار پرهیز فعالان حوزه اطلاع رسانی از حاشیه سازی و توجه بیشتر به نیازهای فعلی جامعه شد.

- محمدرضا امیری در بازدید از جهاددانشگاهی استان فارس و دیدار با رییس و خبرنگاران خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، ضمن تبریک چهلمین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی و روز خبرنگار، بیان کرد: جهاددانشگاهی در راستای انقلاب فرهنگی ایجاد شده و طی چهار دهه گذشته اقدامات ارزشمندی در کارنامه خود ثبت کرده است.

او ادامه داد: جهاددانشگاهی در برگزاری دوره های کوتاه مدت متناسب با نیاز جامعه، عملکرد بسیار موفقی داشته و از این رو نهادی ارزشمند و تاثیرگذار است.

فرماندار شیراز خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی نیز جهاددانشگاهی در حوزه کارآفرینی و اشتغال بسترساز، حامی و حمایت کننده جامعه در این موضوع با تمرکز بر مباحث آموزشی و پژوهشی است.

امیری عملکرد خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) را مطلوب و تاثیرگذار ارزیابی و بیان کرد: از آنجا که حوزه دانشگاه و دانشجو موتور محرک جامعه است و این خبرگزاری نیز همه ابعاد فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، علمی و آموزشی را در بر می گیرد، لذا این مهم موجب شده تا مردم اقبال بیشتری به این رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه بیشتر اصحاب رسانه به نیازهای فعلی جامعه

لزوم توجه بیشتر اصحاب رسانه به نیازهای فعلی جامعه