مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 14:102020-08-08سياسي

پایان ماراتن سه روزه کارشناسی ارشد در اردبیل


سومین روز از ماراتن سه روزه کارشناسی ارشد امروز همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سومین روز از ماراتن سه روزه کارشناسی ارشد امروز همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز با حضور حدود 90درصد از ثبت نام کنندگان در این آزمون علمی برگزار شد.

آزمون کارشناسی ارشد 99 که از ساعت هشت صبح پنج شنبه 16 مردادماه در سراسر کشور آغاز شد، تعداد 694 هزار و 417 داوطلب داشت که آنها برای کسب حدود 300 هزار صندلی به رقابت پرداختند.

این آزمون در استان اردبیل نیز در 4 حوزه شهرستان اردبیل و 2 حوزه شهرستان پارس آباد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

عزیز حبیبی، رییس دانشگاه محقق اردبیلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به حال و هوای متفاوت کنکور کارشناسی ارشد امسال نسبت به سالیان گذشته اظهار کرد: آزمون کارشناسی ارشد امسال برای داوطلبان و عوامل اجرایی با توجه به شرایط کرونا یی کشور و رعایت پروتکل های بهداشتی، سخت و طاقت فرسا بود.

وی با اشاره به انجام تب سنجی قبل از ورود داوطلبان به محل آزمون افزود : 12 دستگاه ضدعفونی کننده اتوماتیک دست در ورودی حوزه های برگزاری آزمون تعبیه و محل برگزاری آزمون 24 ساعت قبل با همکاری عوامل شهرداری به طور کامل و دقیق ضدعفونی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان ماراتن سه روزه کارشناسی ارشد در اردبیل

پایان ماراتن سه روزه کارشناسی ارشد در اردبیل