مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 18:002020-08-08ورزشي

جزییات انتقال داوید سیلوا به لاتزیو فاش شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ستاره سابق والنسیا یک دهه پیش و در دوران حضور روبرتو مانچینی روی نیمکت سیتی، با رقمی معادل 26 میلیون پوند راهی این تیم شد.

- رسانه های ایتالیایی مدعی شدند که لاتزیو روز دوشنبه به شکل رسمی از جذب داوید سیلوا رونمایی خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، ستاره سابق والنسیا یک دهه پیش و در دوران حضور روبرتو مانچینی روی نیمکت سیتی، با رقمی معادل 26 میلیون پوند راهی این تیم شد.

داوید سیلوا در طول این یک دهه افتخارات زیادی با سیتی به دست آورده تا جایی که حتی بسیاری این ستاره اسپانیایی را یکی از بهترین خریدهای تاریخ لیگ برتر انگلیس تلقی می کند.

سیلوا اما بعد از پشت سر گذاشتن 10 سال فوق العاده در منچسترسیتی در پایان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از جمع شاگردان پپ گواردیولا جدا خواهد شد.

طی هفته های اخیر بود که گفته شد این بازیکن از لیگ آمریکا و البته باشگاه لاتزیو پیشنهاد دارد اما نهایتا پدر داوید سیلوا فاش کرد که این بازیکن به دنبال چالش جدید در رقابت های سری آ است؛ موضوعی که به جذب سیلوا توسط لاتزیو قطعیت بخشید.

حالا و در همین رابطه سه منبع ایتالیایی یعنی اسکای اسپورتس، کوریره دلو اسپورت و اسپورت ایتالیا مدعی شده اند که انتقال داوید سیلوا به لاتزیو تنهایی شده و احتمالا این موضوع رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات انتقال داوید سیلوا به لاتزیو فاش شد

جزییات انتقال داوید سیلوا به لاتزیو فاش شد