مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 00:552020-08-08اقتصادي

تدارک رشیدپور برای بازگشت از شهریورماه/ «اتفاق» از سرگرفته می شود


تولید برنامه «اتفاق» با اجرای رضا رشیدپور که مدتی به دلیل شرایط کرونایی متوقف شده بود، با تغییراتی در دکور به زودی از سر گرفته می شود و این برنامه از شهریورماه به کنداکتور شبکه 3 بازمی گردد.

- تولید برنامه اتفاق با اجرای رضا رشیدپور که مدتی به دلیل شرایط کرونایی متوقف شده بود، با تغییراتی در دکور به زودی از سر گرفته می شود و این برنامه از شهریورماه به کنداکتور شبکه 3 بازمی گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، برنامه اتفاق به تهیه کنندگی محمدرضا رضاییان و اجرای رضا رشیدپور از جمله برنامه های شاخص شبکه سه سیما بود که در روزهای پایانی سال 98 روی آنتن رفت و با مختصات ویژه ای که به خصوص در زمینه طراحی دکوری عظیم با قابلیت حضور نزدیک به هزار مخاطب در استودیو داشت، موردتوجه رسانه ها قرار گرفت.

این حجم از آمار حاضران در لوکیشن ضبط برنامه هم بود که آسیب پذیر اتفاق در مواجهه با بحران کرونا را بیش از دیگر برنامه های تولیدی شبکه های مختلف کرد.

اصل و اساس طراحی برنامه رشیدپور تعامل رودررو با تعداد بالای مخاطبان حاضر در استودیو بود و با منع حضور این حضار، بخش عمده ای از منطق طراحی برنامه زیر سوال رفت و به همین دلیل برنامه با چالش جدی مواجه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک رشیدپور برای بازگشت از شهریورماه/ «اتفاق» از سرگرفته می شود

تدارک رشیدپور برای بازگشت از شهریورماه/ «اتفاق» از سرگرفته می شود