مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 02:252020-08-08سياسي

سرنوشت نامعلوم حیوانات باغ وحش صفه اصفهان


رای کمیسون محیط زیست شورای شهر اصفهان با وجود اینکه بر تعطیلی باغ وحش این شهر است گویا برای شهرداری در بر همان پاشنه می چرخد و به تازگی برای ادامه کار باغ وحش به فکر عقد قرارداد با پیمانکار جدید است در حالی که فعالان حقوق حیوانات همچنان بر ضرورت راهکار .

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا، تعطیلی باغ وحش صفه مصوبه کمیسیون اجتماعی و محیط‌زیست شورای شهر را دارد اما هنوز در صحن علنی تصویب و به شهرداری برای اجرا ابلاغ نشده است، بنابراین شهرداری با این وقفه زمانی و فرصتی که برایش فراهم شده برخلاف مطالبه فعالان محیط زیست و آنچه کمیسون اجتماعی و محیط زیست به اتفاق اکثریت آرا بر تعطیلی باغ وحش موافقت داشته اند، آگهی مناقصه واگذاری باغ وحش صفه به بخش خصوصی را در نشریات محلی منتشر کرده است.

سال‌هاست که باغ وحش صفه حیوانات بومی و غیر بومی را در نامناسب‌ترین شرایط در دامنه کوه صفه به اسارت کشیده و در تمام این سال‌ها صدای فعالان حقوق حیوانات برای تعطیلی این باغ وحش در جوار یکی از ارزشمندترین میراث طبیعی اصفهان به جایی نرسیده است.

ساز ناکوک مدیران شهری برای تعطیلی باغ وحش اصفهان انتقال حیوانات باغ وحش صفه به مکانی با استانداردهای بهتر یکی از گزینه های پیشنهادی فعالان حقوق حیوانات بود که گویا مسئولان شهری معتقدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت نامعلوم حیوانات باغ وحش صفه اصفهان

سرنوشت نامعلوم حیوانات باغ وحش صفه اصفهان