مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 02:352020-08-08اقتصادي

تولید 15 هزار تن میوه از باغات شهرستان اصلاندوز


رییس مرکز جهاد کشاوری اصلاندوز از تولید 15 هزار تن انواع میوه از باغات شهرستان اصلاندوز خبر داد.

- محمد روحی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان اصلاندوز از آغاز برداشت محصولات شلیل و هلو در بخش بران شهرستان اصلاندوز در دومین ماه از فصل تابستان خبر داد و اظهار کرد: پیش بینی می شود امسال 15 هزار تن محصول انواع میوه از 600 هکتار باغات اصلاندوز برداشت شود.

وی با اشاره به وجود آب و هوایی مطبوع در شهرستان اصلاندوز افزود: این شهرستان با اقلیم آب و هوایی مطبوعی که دارد خواستگاه تولید انواع محصولات باغی از جمله شلیل و هلو در اردبیل به شمار می رود که امسال با توجه به بارندگی های اخیر شاهد افزایش تولید محصولات باغی در شهرستان اصلاندوز هستیم.

رییس مرکز جهاد کشاوری اصلاندوز بیان کرد: محصولات برداشت شده از باغات این شهرستان علاوه بر نیاز منطقه به سایر شهرها و استان های همجوار ارسال می شود.

گفتنی است؛ به گفته پزشکان مصرف شلیل با جلوگیری از افزایش فشارخون، کنترل قندخون و پیش گیری از بروز بیماری های قلبی ـ عروقی، سرطان، بیماری های گوارشی، کاهش چربی، نقش بسزایی در سلامت انسان دارد.

نبود صنایع تبدیلی در شهرستان اصلاندوز مشکلات جبران ناپذیری بر کشاورزان و باغداران تحمیل می کند، ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی نقش بسزایی در توسعه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 15 هزار تن میوه از باغات شهرستان اصلاندوز

تولید 15 هزار تن میوه از باغات شهرستان اصلاندوز