مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 02:402020-08-08اقتصادي

25 درصد از هواپیماهای داخل کشور با نانو رنگ های ایرانی پوشش دهی شدند


محققان یکی از شرکت های تولیدی و صنعتی به فرمولاسیون نانو رنگ هایی با استاندارد صنعت هوایی دست یافتند و در حال حاضر رنگ 25 درصد از هواپیماهای داخل کشور از سوی این شرکت تامین می شود.

- محققان یکی از شرکت های تولیدی و صنعتی به فرمولاسیون نانو رنگ هایی با استاندارد صنعت هوایی دست یافتند و در حال حاضر رنگ 25 درصد از هواپیماهای داخل کشور از سوی این شرکت تامین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوبخت قره داغی، مدیرعامل یکی از شرکت های تولیدی و صنعتی، رنگ ضداسکایدرول بدنه هواپیمای تولید شده در این شرکت را دارای ویژگی هایی چون چسبندگی زیاد به زیرلایه، انعطاف پذیری و خواص مکانیکی مناسب، مقاومت شیمیایی زیاد در برابر موادی مانند روغن اسکایدرول و همچنین مقاومت در برابر شره شدن (Sagging) دانست و افزود: طی سال های گذشته روند استفاده از رنگ های نانوی ایرانی در هواپیماهای داخل کشور افزایش یافته است، به طوری که سهم ما از این بازار از 10 درصد به 25 درصد رسیده است، یعنی این که در حال حاضر 25 درصد از هواپیماهای قابل رنگ شدن در کشور با استفاده از رنگ های نانویی تولیدی ما رنگ آمیزی می شوند.

وی با بیان اینکه شرکت های هواپیمایی چون ماهان و زاگرس از رنگ های ما استفاده می کنند، اظهار کرد: دلیل ارجاع مشتریان به ما بهره گیری از استانداردهای بالای صنعت هواپیماسازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 درصد از هواپیماهای داخل کشور با نانو رنگ های ایرانی پوشش دهی شدند

25 درصد از هواپیماهای داخل کشور با نانو رنگ های ایرانی پوشش دهی شدند