مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 03:002020-08-08سياسي

تلخ ترین و شیرین ترین خاطره استاندار آذربایجان شرقی


استاندار آذربایجان شرقی در گفت وگویی صمیمی با خبرنگار ایسنا به حوادث و رویدادهای مختلف از زمان تصدی مدیریت تاکنون اشاره کرده و تلخ ترین و شیرین ترین خاطرات خود را بیان می کند.

- اوایل آذرماه سال 97 بود که دکتر محمدرضا پورمحمدی با تصویب هیات دولت به عنوان استاندار آذربایجان شرقی منصوب شد و دوران مدیریت وی تاکنون، مصادف با حوادثی چون آتش سوزی گسترده جنگل های ارسباران، آتش سوزی بخشی از بازار تبریز، زلزله میانه و سراب، حوادث آبان ماه، شیوع کرونا و.

بوده است.

پورمحمدی در مورد خوش ترین خاطره خود به ایسنا می گوید: سفر آقای رییس جمهور برای دومین بار متوالی به استان طی یک سال، خاطره خوشی برای بنده بود، چراکه برکات زیادی برای استان داشت.

وی ادامه می دهد: تمام وزرای کشور را در این مدت به استان آورده ایم و سفر مقامات نیز جزو شیرین ترین خاطرات ما هستند، چرا که در هر سفر، پروژه های بسیاری در استان افتتاح شده و این موضوع بسیار حایز اهمیت است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که موضوع ارزشمند آن است که به ازای هر طرحی که افتتاح کرده ایم، طرح های جدید نیز کلنگ زنی شده است، می گوید: به عنوان مثال، اگر نیروگاه سیکل ترکیبی هریس را افتتاح کردیم، در مقابل عملیات اجرایی نیروگاه سهند آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلخ ترین و شیرین ترین خاطره استاندار آذربایجان شرقی

تلخ ترین و شیرین ترین خاطره استاندار آذربایجان شرقی