مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 04:052020-08-09دانش

دانشگاه ملایر، قطب علمی غرب کشور


رییس دانشگاه ملی ملایر با بیان اینکه این مرکز آموزش عالی به عنوان قطب علمی غرب کشور به شمار رفته و دومین دانشگاه مطرح استان همدان است، گفت: دانشگاه ملایر جای خود را در سطح کشور باز کرده است.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه ملی ملایر با بیان اینکه این مرکز آموزش عالی به عنوان قطب علمی غرب کشور به شمار رفته و دومین دانشگاه مطرح استان همدان است، گفت: دانشگاه ملایر جای خود را در سطح کشور باز کرده است.

دکتر خسرو سایوند یکشنبه 19 مردادماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه در حال حاضر 6043 دانشجو در تمام مقاطع تحصیلی از کاردانی تا دکتری در قالب دانشجوی ایرانی و غیرایرانی در 87 رشته در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، ادامه داد: 200 عضو هیئت علمی با ما همکاری می کنند و 175 کارمند داریم همچنین این دانشگاه افزون بر 400 هکتار فضای فیزیکی دارد و نگهداری این مرکز علمی با این وسعت کار ساده ای نیست.

وی عملکرد دانشگاه ملی ملایر را طی دو سال اخیر تشریح کرد و افزود: تغییر ماهیت دانشگاه ملایر به یک دانشگاه جامع، حیات ما را تضمین کرد و ضریب اطمینان بیشتری را برای آینده فعالیت مرکز رقم زد.

رییس دانشگاه ملی ملایر با تأکید بر اینکه باید برای دانشگاه ها رشته های خوب أخذ کرد، یادآور شد: دریافت 14 رشته جدید در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در چون گیاهان دارو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ملایر، قطب علمی غرب کشور

دانشگاه ملایر، قطب علمی غرب کشور