مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 04:152020-08-09پزشكي

اختصاص 2500 تخت خالی برای بیماران کرونا در آذربایجان غربی


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی از اختصاص دو هزار و 500 تخت خالی برای بیماران کرونا در استان خبر داد.

- جواد آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین اقدامات درمانی در زمینه بیماران کرونا در استان اظهارکرد: با هماهنگی و همدلی تمام بخش های درمانی استان در حال حاضر هیچ مشکل و کمبودی برای درمان و مداوای بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان نداریم.

وی ادامه داد: از همان ابتدای شیوع این بیماری دو هزار و 500 تخت خالی در بیمارستان های استان برای بیماران کرونا اختصاص یافت که پیش بینی می شد در یک هزار و 500 تخت از این تعداد بیماران بستری شوند که آمار بیماران کرونا تا کنون به 850 نفر رسیده است.

آقازاده از راه اندازی 100 تخت ویژه در بیمارستان های استان خبر داد و اضافه کرد: با شیوع این بیماری 220 تخت ویژه در بیمارستان های استان داشتیم که 100 تخت دیگر نیز به این تعداد اضافه شد و در حال حاضر همه تخت ها به دستگاه های ونتیلاتور و مانیتور علائم حیاتی مجهز شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی از نصب سه دستگاه سی تی اسکن طی هفته های آتی در بیمارستان های استان خبر داد و گفت: با شیوع ویروس کرونا 8 دستگاه سی تی اسکن وارد استان شد که پنج دستگاه در شهرستان ها توزیع و نصب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 2500 تخت خالی برای بیماران کرونا در آذربایجان غربی

اختصاص 2500 تخت خالی برای بیماران کرونا در آذربایجان غربی