مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-09سياسي

فوکویاما: اگر ترامپ رییس جمهور نشده بود، این کتاب هم نوشته نمی شد


انجمن علمی روابط بین الملل دانشگاه علامه طباطبایی با همکاری قطب علمی دولت پژوهی در چهارمین نشست گروه کتابخوانی روابط بین الملل خود کتاب «هویت» فوکویاما را بررسی می کند.

- هـویـت روی میز چهارمین نشست گروه کتابخوانی روابط بین الملل فوکویاما: اگر ترامپ رییس جمهور نشده بود، این کتاب هم نوشته نمی شد انجمن علمی روابط بین الملل دانشگاه علامه طباطبایی با همکاری قطب علمی دولت پژوهی در چهارمین نشست گروه کتابخوانی روابط بین الملل خود کتاب هویت فوکویاما را بررسی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، کتاب هویت نوشته فرانسیس فوکویاما ( نویسنده ژاپنی – آمریکایی) با زیر عنوانِ سیاست، هویت کنونی و مبارزه برای به رسمیت شناخته شدن است که آ ن را رحمن قهرمانپور ترجمه کرده و در 192 صفحه رقعی به همت انتشارات روزنه به چاپ رسیده است.

در سال 2014 او نوشت: نهادهای آمریکایی و جهانی گرفتار آشوب و بیش از آن ضعیف اند که از پس مقابله با تصرف دولت توسط گروه های ذی نفوذ برآیند، و دو سال بعد پیش بینی او با ظهور جلوه های سیاسی این امر محقق شد، یعنی همان کسانی که ملی گرایی اقتصادی و اقتدارگرایی شان دارد نظم جهانی را از ثبات می اندازد.

در این کتاب فرانسیس فوکویاما شکل گیری اندیشه ی هویت را از افلاطون گرفته تا لاک و روسو و تا فمینیسم و سیاست جنسیتی جدید مطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوکویاما: اگر ترامپ رییس جمهور نشده بود، این کتاب هم نوشته نمی شد

فوکویاما: اگر ترامپ رییس جمهور نشده بود، این کتاب هم نوشته نمی شد