مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-09سياسي

آماده اعزام گروه جهادی دانشگاه مالک اشتر برای بازسازی بندر بیروت هستیم


آخوندی مسول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه مالک اشتر تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: انفجاری که در بندر بیروت به عنوان شاهرگ حیاتی اقتصاد لبنان، - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مالک اشتر گفت: در صورت اجازه فرمانده رهبر معظم انقلاب آماده اعزام گروه جهادی مالک اشتر برای بازسازی بندر بیروت هستیم.

آخوندی مسول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه مالک اشتر تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: انفجاری که در بندر بیروت به عنوان شاهرگ حیاتی اقتصاد لبنان، رخ داد ویرانی گسترده ای به جای گذاشت که می تواند در کوتاه مدت و میان مدت اثرات زیان بار جدی بر پیکره اقتصاد این کشور وارد نماید.

وی افزود: بندر بیروت که سالیانه پذیرای چندهزار کشتی تجاری بود و روزانه با حدود 300 بندرگاه جهانی تعامل داشت و در واقع بیشتر کالا های اساسی از جمله مواد غذایی و دارو و مواد اولیه را ازطریق این بندر وارد می کرد اکنون به موجب این انفجار قطعا با مشکل جدی روبرو خواهد شد و البته باید به وضعیت بد اقتصادی این کشور، بیماری کرونا، فشار های سیاسی و عملیات روانی دستگاه های غربی و عربستان را نیز افزود.

مسول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه مالک اشتر گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی مالک اشتر، اعلام آمادگی می کند تا در صورت اجازه فرماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده اعزام گروه جهادی دانشگاه مالک اشتر برای بازسازی بندر بیروت هستیم

آماده اعزام گروه جهادی دانشگاه مالک اشتر برای بازسازی بندر بیروت هستیم