مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 05:402020-08-09ورزشي

استارت فدراسیون تنیس روی میز برای برگزاری لیگ برتر 99


فدراسیون تنیس روی میز مکاتبه با تیم های باشگاهی و تعیین زمان برگزاری نشست هماهنگی میان آنها را برای برگزاری لیگ برتر در سال جاری در دستور کار قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر این زمینه گفت: با وجودیکه وضعیت کرونا قابل پیش بینی نیست، برای برگزاری لیگ برتر در سال جاری آغاز به کار کرده ایم تا بتوانیم بر اساس شرایط این رقابت ها را در برنامه داشته باشیم.

وی ادامه داد: 3 شهریورماه به عنوان زمان برگزاری نشست هماهنگی لیگ برتر تعیین شده است.

این نشست با حضور مسئولان فدراسیو ها و نمایندگان تیم های متقاضی برگزار می شود تا در آن در مورد چگونگی برگزاری مسابقات - با لحاظ کردن کرونا- تصمیم گیری شود.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز تاکید کرد: زمان برگزاری این نشست امروز یکشنبه طی مکاتبه با تیم های باشگاهی به آنها اعلام می شود.

بر اساس همین مکاتبه، تیم ها تا پیش از زمان برگزاری نشست سوم شهریور ماه فرصت دارند تا آمادگی خود را برای حضور در لیگ برتر به فدراسیون اعلام کنند.

در واقع نماینده آن دسته از تیم هایی در نشست پیش رو حضور خواهند داشت که متقاضی شرکت در لیگ 99 باشند و این موضوع را به صورت رسمی اطلاع داده باشند.

حسنی تاکید کرد: در مورد چگونگی برگزاری رقابت ها هیچ فرضیه و پیش بینی قطعی نداریم چون در این زمینه کرونا تعیین خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارت فدراسیون تنیس روی میز برای برگزاری لیگ برتر 99

استارت فدراسیون تنیس روی میز برای برگزاری لیگ برتر 99