مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 05:552020-08-09سياسي

20 درصد خانواده ها دچار مشکل ناباروری هستند


رییس سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: با ابراز تاسف از اینکه بیمه ناباروری را بیماری محسوب نمی کند و این یک خلاء بزرگی است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جعفر محسنی، رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی امروز در نشست خبری به مناسبت چهلمین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی اظهار کرد: 16 مرداد سالروز تاسیس جهاددانشگاهی است که  یک نهاد غیردولتی فرهنگی، آموزشی است.

  وی با بیان اینکه بعد از تعطیلی دانشگاه ها در دوران انقلاب نیاز به یک ابتکار جدید بود، گفت: این نهاد به فرمان امام خمینی(ره) تاسیس شد و فعالیت آن به صورت یک شیوه جدید اعم از مدیریت دانشگاه و منطبق با دانشگاه های نسل سوم است.

  رییس سازمان جهاددانشگاهی استان به کارهای جهادی این نهاد در طول 40 سال اخیر اشاره کرد و ادامه داد: اخیرا یک شرکت روسی پیشنهاد همکاری برای ساخت پل های معلق داده است.

  وی با گرامیداشت یاد شهدای دانشگاه، گفت: فعالیت های جهاد دانشگاهی منفعل نمانده و بر اساس عملکرد خود کارهای بزرگی کرده است.

  محسنی با استناد به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه شما جهادگران دانشگاهی فرزندان وفادار انقلاب و امیدهای آینده کشورید، گفت: البته ما هنوز کار زیادی نتوانسته ایم انجام دهیم ولی این بیانات رهبری حاکی از عملکرد ما بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد خانواده ها دچار مشکل ناباروری هستند

20 درصد خانواده ها دچار مشکل ناباروری هستند