مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 06:002020-08-09سياسي

حفظ دانش آموزان در مسابقات بین المللی قرآنی حائز اهمیت است


حفظ دانش آموزان درمسابقات بین المللی حائز اهمیت است و باید تمهیدی اندیشید تا دانش آموزان برگزیده فکر نکنند که با گذشت یک سال به حاشیه رفته و یا فراموش شده اند.

- یکی از داوران مسابقات قران گفت:حفظ دانش آموزان درمسابقات بین المللی حائز اهمیت است و باید تمهیدی اندیشید تا دانش آموزان برگزیده فکر نکنند که با گذشت یک سال به حاشیه رفته و یا فراموش شده اند.

حسن ربیعیان داور رشته صوت قرائت تحقیق و ترتیل متوسطه دوره دوم سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور، در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند صورت گرفته در راستای برگزاری مسابقات قرآن کریم دانش آموزان با اشاره به این که بیش از 10 سال در مسابقات قرآن آموزش و پرورش که از آن با دو ویژگی مهم و منظم یاد کرد، حضور داشته است، گفت: افتخار آن را داشتم که مسابقات را در رشته های مختلف داوری کردم و معمولاً در رشته های صوت و لحن و اذان داوری کرده ام.

باید بگویم آنچه مهم است این است که این مسابقات یکی از مهمترین مسابقات قرآنی کشور است و عزیزان دانش آموز در این مسابقات با علاقه شرکت می کنند.

وی در ادامه با اشاره به این که برخی از دانش آموزان در بیرون از بدنه آموزش و پرورش آموزش دیده اند و مطرح شده اند و بسیاری از آنان نیز در مدارس مفاهیم قرآنی را آموختن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ دانش آموزان در مسابقات بین المللی قرآنی حائز اهمیت است

حفظ دانش آموزان در مسابقات بین المللی قرآنی حائز اهمیت است