مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 06:102020-08-09اقتصادي

شهرداری همدان به پروژه عمرانی بدون پیوست ترافیکی پروانه اجراندهد


رییس شورای شهر همدان بابیان اینکه شهرداری باید پیوست های فرهنگی، اجتماعی و ترافیکی پروژه پیچ زندان همدان را دریافت و سپس پروانه دهد، - گفت: اعضای شورای شهر مصر بر اجرای قانون هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامران گردان صبح یکشنبه در صحن شورای شهر همدان پیرامون پروژه پیچ زندان همدان با بیان اینکه این پروژه سرمایه گذاری تجاری، فرهنگی و خدماتی از سال 1395 از طریق یکی از سرمایه گذاران پیگیری شده و تمام مراحل قانونی خود را در کمیته فنی و کمیسیون ماده 5، طی کرده است، عنوان کرد: پروژه پیچ زندان همدان مساحتی نزدیک به 90 هزار و 198 مترمربع دارد که میزان تراکم آن 84.

5 درصد خواهد بود و در 13.

5 طبقه احداث خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه یک هزار و 152 واحد پارکینگ در این پروژه بزرگ سرمایه گذاری تأمین خواهد شد؛ ادامه داد: مساحت تجاری این پروژه 215 هزار و 227 مترمربع و مساحت کل پارکینگ نیز 30 هزار و 669 مترمربع است.

گردان با بیان اینکه این طرح بزرگ مشمول تخفیف های عمومی شورای شهر شده است؛ گفت: بر اساس مصوبات شورا، اینگونه تخفیف ها در راستای حمایت از سرمایه گذاران برای مواردی که در املاک بیش از 50 هزار مترمربع سرمایه گذاری می کنند، اعمال می شود.

البته نه تنها این پروژه، بلکه تمام پروژه های سرمایه گذاری همدان که بیش از 50 هزار مترمربع هستند، شامل این تخفیف می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری همدان به پروژه عمرانی بدون پیوست ترافیکی پروانه اجراندهد

شهرداری همدان به پروژه عمرانی بدون پیوست ترافیکی پروانه اجراندهد