مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 06:152020-08-09سياسي

جهادگران نمونه جهاددانشگاهی اردبیل تجلیل شدند


طی مراسمی به مناسبت بزرگداشت 16 مرداد، چهلمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی، از جهادگران نمونه جهاددانشگاهی استان اردبیل تجلیل شد.

- ایسنا/اردبیل طی مراسمی به مناسبت بزرگداشت 16 مرداد، چهلمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی، از جهادگران نمونه جهاددانشگاهی استان اردبیل تجلیل شد.

رییس جهادانشگاهی استان اردبیل 18 مرداد ضمن تبریک سالروز تشکیل جهاددانشگاهی و تقدیر از تلاش های جهادگران این واحد برای پیشبرد اهداف این نهاد گفت: این نهاد انقلابی در طول چهل سال گذشته گام های تاثیرگذاری در توسعه حوزه های مختلف کشور برداشته است.

مهران اوچی اردبیلی با بیان اینکه روحیه انقلابی و جهادی جهاددانشگاهی در پیشبرد اهداف کشور نقش بسزایی داشته است، اظهار کرد: این نهاد سعی دارد با استفاده از ظرفیت های علمی و فعالیت های فناورانه خود بخشی از نیازهای کشور را در روزهای تحریم های ظالمانه رفع کند.

رییس جهادانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه این نهاد انقلابی با در هم آمیختن علم و صنعت توانسته بسیاری از نیازهای کشور را برطرف سازد، ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، آیین سالگرد این نهاد انقلابی در سال جاری در استان اردبیل با استفاده از ظرفیت رسانه های استان و تشریح دستاوردهای جهاددانشگاهی در نشست خبری به صورت مجازی انجام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران نمونه جهاددانشگاهی اردبیل تجلیل شدند

جهادگران نمونه جهاددانشگاهی اردبیل تجلیل شدند